De (werk)dag van… Magdalena!
Bij NWH Jobs werken we met een team vol enthousiaste collega’s. Met zijn allen zetten wij ons dagelijks in voor onze klanten en uitzendkrachten. Iedereen heeft zo zijn kwaliteiten, kennis en kunde en doet waar hij of zij goed in is.
Vandaag volgen we de dag van onze collega Magdalena. Zij is werkzaam als Commercieel Medewerker Support bij ons op kantoor. Benieuwd naar hoe haar (werk)dag verloopt? Lees snel mee.
Hoe begint jouw dag?
“Mijn wekker gaat altijd om 06:15 uur, ik begin om 08:00 uur op kantoor. Het kan ook voorkomen dat ik eerst een klantbezoek heb, dan arriveer ik later op kantoor.”
Hoe ga je naar werk?
“Ik ga altijd met de auto naar mijn werk. Ik rijd er ongeveer 30 minuten over, dat is goed te doen. Helaas heb ik vaak op de terugweg last van files.”
Wat zijn de eerste dingen die je doet zodra je op werk aankomt en waarom?
“Als ik op kantoor start, begin ik de dag met het checken van mijn mailbox en kijk of er meldingen van zieke uitzendkrachten zijn en geef ik dit door aan de Planning. Soms bellen bedrijven met de afdeling Planning als er uitzendkrachten niet zijn. Dan probeer ik vervolgens in contact te komen met de uitzendkrachten om te kijken of er iets aan de hand is en of we kunnen helpen. Als we geen contact met ze krijgen, dan gaan we een kijkje nemen bij de huisvesting. Ook krijgen we begin van de dag verzoeken van bedrijven die meer werk hebben dan van tevoren ingeschat. Waar mogelijk bel ik uitzendkrachten die op dat moment beschikbaar zijn met de vraag of ze willen werken.”
Welke verschillende werkzaamheden voer je uit op de dag?
“Ik bezoek bedrijven waar uitzendkrachten werken en tijdens deze bezoeken maak ik een praatje met de uitzendkrachten en de klant. Ik beantwoord vragen en kijk of alles goed verloopt. Daarnaast ondersteun ik bij de introductie van nieuwe uitzendkrachten. Tijdens deze introductie geef ik alle benodigde uitleg voordat uitzendkrachten beginnen bij NWH Jobs. Daarnaast beantwoord ik mails en telefoontjes met vragen die we ontvangen van uitzendkrachten.”
Werk je veel samen met collega’s? En hoe vind je dat?
“Ik werk veel samen met de collega’s van de supportafdeling, planning en met medewerkers van ons partnerbedrijf Faci. We bespreken een hoop informatie door de dag heen. Als er vragen of opmerkingen zijn, proberen wij deze naar alle tevredenheid voor alle partijen op te lossen. Ik houd ervan om mensen blij te maken.”
Hoe ziet je pauze eruit?
“Ik eet tussen de middag een boerensalade. Dat vind ik erg lekker! Tussendoor drink ik veel cappuccino.”
Wat vind je het leukst aan jouw werkdag en waarom vind je dat het leukst?
“Het leukste aan mijn werk vind ik het contact met mensen, dat ik kan helpen en zowel klant als uitzendkracht blij kan maken. Ik hou van gezelligheid. Ik behandel iemand zoals ik zelf ook behandeld zou willen worden.”
Hoe sluit je de werkdag af en waarom sluit je het op deze manier af?
“Aan het einde van de dag kijken we met de afdeling Support of alle belangrijke mailtjes en telefoontjes zijn afgehandeld en alles is geregeld voor de volgende dag. Als dit zo is, sluit ik mijn computer af. Mocht er nog iets niet afgehandeld zijn, zorg ik dat het afgerond is voordat ik naar huis ga.”
Wat maakt werken bij NWH Jobs voor jou zo leuk?
“Ik heb het goed naar mijn zin bij NWH Jobs. Het contact met uitzendkrachten, klanten en mijn collega’s vind ik erg leuk. Op vrijdag sluiten we met zijn allen de week af met een vrijdagmiddagborrel. Een goed begin van het weekend met een wijntje en bitterballen!”